Η συσκευασία, ο σχεδιασμός της και η επιτυχία

Τα τελευταία χρόνια έχει δοθεί μεγάλη προσοχή στο σχεδιασμό των συσκευασιών, καθώς είναι πλέον δεδομένο ότι η ελκυστική συσκευασία ισοδυναμεί με αυξημένες πωλήσεις στα προϊόντα.

Σκεφτείτε τον εαυτό σας όταν επιλέγετε, π.χ. ένα μέλι, δεν σας έλκουν τα βάζα με ενδιαφέρουσες ετικέτες; Η συσκευασία του προϊόντος σας είναι το πρώτο σημείο επαφής του καταναλωτή με το προϊόν σας και μια ελκυστική συσκευασία πείθει κάποιον να δοκιμάσει μία νέα μάρκα ή σειρά προϊόντων κι ας μην την έχει ακούσει ποτέ.

Ο σχεδιασμός μιας επιτυχημένης συσκευασίας είναι ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία για μια ανοδική πορεία στις πωλήσεις ενός προϊόντος ή, ακόμα, και στην επανακυκλοφορία κάποιου ήδη υπάρχοντος.

Υπάρχουν πολλά πράγματα που πρέπει να σκεφτεί κανείς όταν σχεδιάζει μία συσκευασία.

Αρχικά, πρέπει να υπάρχει ένα λογότυπο-σήμα, το οποίο θα είναι το brand του προϊόντος ή μίας “οικογένειας” προϊόντων με κοινά στοιχεία τα οποία θα τα ξεχωρίζουν μεταξύ τους.

Το design της συσκευασίας θα πρέπει να είναι πετυχημένο και ελκυστικό ώστε να τραβήξει την προσοχή σε ένα ράφι γεμάτο ανταγωνιστικά προϊόντα. Επίσης, να εμφανίζει πληροφορίες σχετικά με το τι ακριβώς είναι το προϊον το οποίο θέλουμε να προωθήσουμε, δηλαδή μια σωστή περιγραφή.

Ανεξάρτητα από το πόσο καλό είναι ένα προϊόν, η κακή συσκευασία μπορεί να το εμποδίσει να πουληθεί.
Εμείς στο KARTAonline, με χρόνια εμπειρίας στον γραφιστικό σχεδιασμό, είμαστε εδώ για εσάς για να δημιουργήσουμε τη συσκευασία για το προϊόν σας, από την αρχή μέχρι το τέλος.

Αν θέλετε, πχ. να προωθήσετε το μέλι σας, το λάδι ή το κρασί σας, θα πρέπει να φτιάξετε, καταρχάς, ένα λογότυπο που θα το εκπροσωπεί.
Το επόμενο στάδιο είναι η εφαρμογή του λογότυπου στη συσκευασία, η οποία θα “αγκαλιάσει” το προϊόν σας.

Μία ετικέτα με το λογότυπο και ένα όμορφο εικαστικό θα κάνει το μέλι, το κρασί ή το λάδι σας να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό και έτσι να καταφέρει αυτό που εσείς θέλετε: την πώλησή του!

Κάποια προϊόντα μπορεί να ανήκουν σε “οικογένεια” προϊόντων. Ένα μέλι, πχ, προέρχεται από πεύκο, από έλατο κ.λπ. Σ’ αυτήν την περίπτωση δημιουργείται ένα λογότυπο, μία αρχική συσκευασία-ετικέτα και ακολουθούν οι υπόλοιπες γεύσεις με μικρές διαφορές ώστε να ξεχωρίζουν μεταξύ τους. Αυτές οι διαφοροποιήσεις ανάμεσα στις συσκευασίες ονομάζονται προσαρμογές.

Τελικά, ο στόχος ενός σχεδιασμού συσκευασίας είναι η πώληση. Υπάρχουν δεκάδες χιλιάδες διαφορετικά προϊόντα στα ράφια. Το δικό σου πρέπει να ξεχωρίζει!!!

Αν θέλετε να προωθήσετε το μέλι σας θα πρέπει να φτιάξετε, καταρχάς, ένα λογότυπο που θα το εκπροσωπεί. Το επόμενο στάδιο είναι η εφαρμογή του λογότυπου στη συσκευασία, η οποία θα “αγκαλιάσει” το προϊόν σας.

Για ένα μέλι ξεκινάμε με τον σχεδιασμό μίας αρχικής ετικέτας, πχ. ΜΕΛΙ πεύκου 400γρ. Συνήθως, οι παραγωγοί μελιού προχωρούν στην πώληση και άλλων ειδών μελιού (πχ έλατου) καθώς και σε διαφορετικές συσκευασίες περιεκτικότητας, πχ 900γρ. Οπότε κι εκεί θα πρέπει να γίνουν ετικέτες σε παραλλαγές της αρχικής. Αυτές λέγονται προσαρμογές.

Άρα μία ολοκληρωμένη συσκευασία μελιού αποτελείται από την αρχική ετικέτα και όσες παραλλαγές επιθυμεί ο παραγωγός.
Είναι όμορφο και ελκυστικό προϊόντα της ίδιας σειράς να έχουν κοινό εικαστικό, με εναλλαγές, πχ. σε χρώματα.
Υπάρχουν δεκάδες διαφορετικά μέλια στα ράφια. Το δικό σας πρέπει να ξεχωρίζει!!!

Αν θέλετε να προωθήσετε το λάδι σας θα πρέπει να φτιάξετε, καταρχάς, ένα λογότυπο που θα το εκπροσωπεί. Το επόμενο στάδιο είναι η εφαρμογή του λογότυπου στη συσκευασία, η οποία θα “αγκαλιάσει” το προϊόν σας. Μία ετικέτα με το λογότυπο και ένα όμορφο εικαστικό θα κάνει το λάδι σας να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό και έτσι να καταφέρει αυτό που εσείς θέλετε: την πώλησή του!

Για ένα λάδι ξεκινάμε με τον σχεδιασμό μίας αρχικής ετικέτας, πχ. ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ 1lt. Συνήθως, οι παραγωγοί λαδιού προχωρούν στην πώληση και άλλων ειδών λαδιού (πχ έξτρα παρθένο) καθώς και σε διαφορετικές συσκευασίες περιεκτικότητας, πχ. 2lt, 3lt (όπου στη συγκεκριμένη περίπτωση συνήθως η συσκευασία είναι τενεκές). Οπότε κι εκεί θα πρέπει να γίνουν ετικέτες σε παραλλαγές της αρχικής. Αυτές λέγονται προσαρμογές.

Άρα μία ολοκληρωμένη συσκευασία λαδιού αποτελείται από την αρχική ετικέτα και όσες παραλλαγές επιθυμεί ο παραγωγός.
Είναι όμορφο και ελκυστικό προϊόντα της ίδιας σειράς να έχουν κοινό εικαστικό, με εναλλαγές, πχ. σε χρώματα.
Υπάρχουν δεκάδες διαφορετικά λάδια στα ράφια. Το δικό σας πρέπει να ξεχωρίζει!!!

Αν θέλετε να προωθήσετε το κρασί σας θα πρέπει να φτιάξετε, καταρχάς, ένα λογότυπο που θα το εκπροσωπεί. Το επόμενο στάδιο είναι η εφαρμογή του λογότυπου στη συσκευασία, η οποία θα “αγκαλιάσει” το προϊόν σας. Μία ετικέτα με το λογότυπο και ένα όμορφο εικαστικό θα κάνει το κρασί σας να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό και έτσι να καταφέρει αυτό που εσείς θέλετε: την πώλησή του!

Για ένα κρασί ξεκινάμε με τον σχεδιασμό μίας αρχικής ετικέτας, πχ. ΟΙΝΟΣ ΛΕΥΚΟΣ ΞΗΡΟΣ 750ml. Συνήθως, οι παραγωγοί κρασιού προχωρούν στην πώληση και άλλων ειδών κρασιού (πχ οίνος ερυθρός ξηρός, οίνος ροζέ ημίγλυκος) καθώς και σε διαφορετικές συσκευασίες περιεκτικότητας, πχ. 0,5lt, 1lt (όπου στη συγκεκριμένη περίπτωση συνήθως η συσκευασία είναι πλαστικό μπουκάλι). Οπότε κι εκεί θα πρέπει να γίνουν ετικέτες σε παραλλαγές της αρχικής. Αυτές λέγονται προσαρμογές.

Άρα μία ολοκληρωμένη συσκευασία κρασιού αποτελείται από την αρχική ετικέτα και όσες παραλλαγές επιθυμεί ο παραγωγός.
Είναι όμορφο και ελκυστικό προϊόντα της ίδιας σειράς να έχουν κοινό εικαστικό, με εναλλαγές, πχ. σε χρώματα.
Υπάρχουν δεκάδες διαφορετικά κρασιά στα ράφια. Το δικό σας πρέπει να ξεχωρίζει!!!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.